هواپز شیائومی 6 لیتری مدل Zolele ZA005

ویژگی

امتیاز
5/5

تماس بگیرید

هواپز شیائومی 6 لیتری مدل Zolele ZA005

بررسی تخصصی

Zolele ZA005 Electric Air Fryer 6L

خوردن غذاهای مورد علاقه بدون استفاده از روغن اضافه موردی است که برای افرادی که به سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند بسیار جذاب است. امروزه دستگاه های زیادی نیز برای این هدف طراحی شده اند که بدون تردید هواپز 6 لیتری زوله‌له مدل ZA005 یکی از بهترین دستگاه های بازار است. این محصول بدون نیاز به روغن انواع غذا را با سرعت بسیار بالا آماده کرده و در اختیار شما قرار می دهد. برای اطلاع از ویژگی های کامل این هواپز ادامه مطلب را دنبال کنید. همچنین برای خرید این مدل می توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید.

ویژگی های ظاهری هواپز 6 لیتری زوله‌له مدل ZA005

هواپز 6 لیتری برند زوله‌له مدل ZA005 که از زیرمجموعه های شرکت شیائومی است، مانند اکثر محصولات این شرکت طراحی ساده و شیکی دارد که می توان آن را در هر

محیطی قرار داد

.

ابعاد مناسب 

هواپز 6 لیتری زوله‌له مدل ZA005 دارای سینی آلومینیومی است که امکان تغییر ارتفاع آن وجود دارد. با تغییر این ارتفاع، حجم محفظه از 3 به 6 لیتر تغییر می کند. با این طراحی رطوبت و تازگی مواد غذایی حفظ می شود. همچنین این سینی دارای روکش تفلون بوده و قابلیت جدا شدن و شستشو را نیز دارد.

 

 این هواپز شیائومی می توانید 15 بال مرغ، 8 پیتزا، 9 تارت و… را تهیه کنید. بنابراین این مدل برای مهمانی‌ ها و مراسمات مختلف نیز بسیار مناسب است. ابعاد و وزن مناسب در کنار پایه های ضدلغزش باعث می شود که بتوان آن را در هر بخشی از آشپزخانه قرار داد. دسته مقاوم در برابر حرارت این مدل باعث جابجایی راحت شده و شیشه تعبیه شده در جلوی دستگاه نیز به شما اجازه می دهد از میزان پخته شدن مواد غذایی مطلع شوید.

ویژگی های فنی هواپز 6 لیتری زوله‌له مدل ZA005

هواپز 6 لیتری زوله‌له مدل ZA005 عملکرد بدون نیاز به روغن بسیار خوبی را دارد و به شما این امکان را می دهد که انواع مواد غذایی را به صورت کاملا سالم و بدون روغن در اختیار داشته باشید.

قدرت و سرعت بالا در پخت

مکانیزم گردش هوای 360 درجه موجود در این هواپز برند شیائومی باعث می شود که بدون نیاز به روغن و در کمترین زمان ممکن انواع مواد غذایی آماده مصرف شوند. المنت های حرارتی موجود در این محصول از جنس فولاد ضد زنگ بوده و عملکرد بسیار قوی و پرسرعتی را دارند. موتور این دستگاه دارای توان 1500 واتی است که به کمک آن می توان انواع گوشت قرمز و سفید، میوه جات و سبزیجات را آماده و خشک کرد.

برخورداری از برنامه های پخت متنوع

امکان تنظیم دمای دستگاه به وسیله نمایشگر لمسی روی بدنه محصول وجود دارد و همچنین شما این امکان را دارید که از 6 برنامه پخت آماده دستگاه نیز استفاده کنید. در این مدل هواپز یادآور لرزشی تعبیه شده است. این یادآور به شما یادآوری می کند که باید برای تکمیل پخت غذا، آن را بچرخانید. این کار باعث می شود که تمامی بخش ها به طور یکنواخت و کامل پخته شوند. گفتنی است که در پشت دستگاه، دریچه های هوایی تعبیه شده است که باعث می شود حرارت دستگاه از حد مجاز بالاتر نرود. این موضوع روی طول عمر دستگاه تاثیر بسیار زیادی دارد و از بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند.

 

ظرفیت

6 لیتر

ابعاد

300 × 379 × 280 میلی متر

وزن

4.6 کیلو گرم

توان اسمی

1500 وات

دمای کار

بین 40 تا 80 درجه سانتی گراد

حالت های عملکرد

چند حالت از پیش تعیین شده

سایر توضیحات

– درجه پخت گردش هوا 360 درجه
– سینی قابل تنظیم ارتفاع

02166429142

02166429153

09128084790

09122084790